Tuesday, October 28, 2014

TESTIMONI REVITALIZING SHAMPOO


Ramai para ibu di luar sana yang mengeluh apabila rambut mereka semakin gugur selepas melahirkan anak.  Saya sendiri pun pernah mengalami masalah rambut gugur. Kadang-kadang rasa takut bila sikat jer rambut...naaah..bergumpal rambut melekat kat sikat. Bukan itu saja, di lantai pon ada banyak rambut padahal hari2 duk sapu lantai. 

Apakah sebenarnya punca masalah rambut gugur ini? Sebenarnya, masalah rambut gugur selepas bersalin adalah normal. Ini disebabkan setelah bayi dilahirkan para ibu mengalami perubahan hormon. Ketika hamil, hormon estrogen meningkat, jadi hanya sedikit sahaja rambut yang gugur. Namun, setelah melahirkan anak, hormon estrogen menurun menyebabkan rambut mudah gugur ketika mandi atau ketika menyikat rambut.

Selain pengambilan makanan dan vitamin yang berkhasiat untuk menghalang masalah rambut gugur, pemilihan syampu juga amat penting. Penggunaan syampu yang betul juga dapat menangani masalah rambut gugur.

Testimoni di atas adalah terbukti bahawa penggunaan Revitalizing Shampoo Shaklee dapat membantu menangani masalah rambut gugur. Jadi, kepada anda yang mengalami masalah rambut gugur bolehlah mencuba REVITALIZING SHAMPOO. 

 Hubungi saya untuk pembelian produk di atas. Yang penting, anda akan dapat konsultasi penggunaan produk daripada saya secara PERCUMA.

 

 

"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FB DAN TELEGRAM" 


- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 - Untuk sebarang pertanyaan/maklumat lanjut, sila hubungi:-
 Nor Azimah binti Deraman
 SID: 1069185
  012-3925240 
 https://www.facebook.com/znzHealthcare

mia_idora2000@yahoo.com

 COD AREA KOTA MARUDU, PITAS

Fully Design By izza sakura