Saturday, October 18, 2014

Awas!! Mealshake Tidak Selamat Untuk Bayi Anda

Alamak!!...rupa-rupanya Mealshake Shaklee tidak selamat untuk anak anda. Opppss!!...jangan mudah melatah...sebenarnya Mealshake adalah tidak sesuai untuk kanak-kanak 1 tahun dan ke bawah. Mealshake sememangnya salah satu produk Shaklee untuk kanak-kanak berumur 1 tahun dan ke atas. Malah orang dewasa juga boleh mengambil Mealshake untuk menambah berat badan. Bagi ibu-ibu yang belum pernah melihat atau kenal mealshake ni, mealshake adalah berbentuk serbuk. Rasanya sangat lazat...iaitu perisa vanilla. Sebab itulah kanak-kanak amat mengemarinya. Boleh dibancuh dengan susu, air dan juga dibuat aiskrim vanila. 

Mealshake merupakan multivitamin yang terdiri daripada 19 vitamin dan mineral yang penting untuk tumbesaran kanak-kanak. Ia juga terdiri daripada sumber serat dan protien. Kalau nak tahu..mula2 saya jatuh cinta dengan Shaklee ni adalah disebabkan oleh mealshake...betul...waktu tu saya tercari-cari vitamin untuk anak2 saya yang kurang selera makan....alhamdulillah...lepas consume mealshake, anak2 dah mula berselera untuk makan. Lagi syok berat badan anak2 pon bertambah.


Mengapa anak di bawah 1 tahun tidak selamat untuk mengambil Mealshake? Ini kerana perut bayi atau kanak-kanak di bawah umur 1 tahun adalah tidak mempunyai sistem penghadaman yang matang. Jadi kita sebagai ibubapa kenalaa alert...dan mesti tahu cara pengambilan Mealshake untuk anak anda.

Bagi kanak-kanak satu tahun ke atas, saiz cadangan pengambilan mealshake adalah sebanyak 34gram sehari bersamaan 1 sudu. Selain itu juga, mealshake juga membantu mengatasi masalah sembelit, demam dan selsema. Masalah asthma dan batuk serta ekzema juga dapat diatasi dengan pengambilan mealshake. Jadi tidak hairanlah ibu2 diluar sana memilih mealshake umtuk anak2 mereka. 

Usah tunggu lagi, mencegah lebih baik dari mengubati..dapatkan mealshake sekarang untuk kesihatan anak anda..


"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FB DAN TELEGRAM"

 - Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 - Untuk sebarang pertanyaan/maklumat lanjut, sila hubungi:- Nor Azimah binti Deraman SID: 1069185 Call/whatsapp/sms : 012-3925240 Fanpage : https://www.facebook.com/znzHealthcare emel: mia_idora2000@yahoo.com 
COD AREA KOTA MARUDU, PITAS
Fully Design By izza sakura