Wednesday, October 29, 2014

PHYTOCOL -ST MEMBANTU MENURUNKAN PARAS KOLESTROL


 Phytocol-ST™ adalah satu produk baru Shaklee yang telah dilancarkan pada JUN 2014. Ia ialah rumusan proprietari yang dapat menghalang penyerapan kolesterol oleh tubuh. Ianya adalah formula proprietari yang membekalkan 2,000mg Fitosterol setiap hari. 


Apa itu Fitosterol?

 
-Fitosterol dirujuk sebagai sterol dan stanol tubuhan yang ditemui dalam membran sel tumbuh-tumbuhan. Ia juga boleh ditemui dalam kuantiti yang kecil dalam pelbagai tumbuhan, buah-buahan, sayur-sayuran dan bijirin. Dianggarkan 200-400 mg sterol tumbuhan dan lebih kurang 50g stanol tumbuhan kita makan setiap hari.Untuk memperolehi 2000mg Fitosterol, kita kena makan 200 biji lobak merah, 70 keping roti gandum dan 425 biji tomato setiap hari…aauucchh...larat ke nak makan banyak tu kan?lagi tinggi kosnya kan..lagi bagus ambil Phytocol-ST jer kan…Lagipun bahan-bahan  yer yang terbukti secara klinikal, dan disokong oleh lebih 80 kajian, berkesan dalam merendahkan paras kolesterol LDL secara semula jadi. Ia dirumus daripada campuran sterol & stanol mengikut saranan Istitut Kesihatan Kebangsaan (NIH)


PHYTOCOL-ST berfungsi menurunkan kolestrol secara semulajadi. KOLESTROL yang tinggi akan menyebabkan saluran darah tersumbat. Apabila badan kita mempunyai kadar kolestrol yang tinggi, ia akan menyebabkan banyak masalah dan penyakit pada badan kita. Antara penyakit yang disebabkan oleh kadar kolestrol tinggi adalah seperti berikut:-
  • Serangan jantung
  • Angin ahmar/ Strok
  • Penyakit hati
  • Ketidaksuburan


Kenapa Bahaya Kolestrol dalam badan?

Kolestrol baik sebenarnya telah terhasil dalam badan kita secara semulajadi.. Namun, dengan pengambilan makanan yang mempunyai kadar kolestrol yang tinggi, ia akan menghasilkan Kolestrol jahat dan kolestrol jahat ini lah yang akan menjadikan kadar kolestrol dalam badan kita berlebihan dan boleh menyumbatkan salur darah dalam badan kita.

Kolesterol merupakan molekul sejenis lemak dalam aliran darah. Dalam kadar normal atau kurang dari dari 200 mg/dl. Ada dua jenis kolesterol, yakni low-density lipoprotein (LDL) yang dikenal sebagai kolesterol jahat. LDL berfungsi mengalirkan kolesterol ke seluruh tubuh. Kelebihan LDL menyebabkan penumpukan lemak di dinding arteri. Sementara itu jenis lemak lain adalah high density lipoprotein (HDL), yang memiliki fungsi berlawanan dengan LDL.


APAKAH KEISTIMEWAAN PHYTOCOL-ST?

  • Diperbuat daripada campuran bahan semulajadi yg mengandungi sterols & stanols tumbuhan yg dikenali sebagai 'phytosterols'.
  • Pengambilan 4 biji Phytocol-ST dalam sehari, adalah memenuhi keperluan 2000mg phytosterols yg diperlukan untuk menurunkan paras kolesterol manusia dewasa.
  • Kandungan phytosterols di dalam Phytocol-ST telah diperakui oleh Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH) untuk membantu menurunkan paras kolesterol.
  • Tidak mengandungi pewarna mahupun perisa tiruan.
  • Dijamin halal, selamat & berkesan. Tidak mempunyai kesan sampingan yg buruk.



 KEBERKESANAN PHYTOCOL-ST


Ethan Wang; Sales Diretor di Shaklee Malaysia sendiri telah mencuba tahap keberkesanan Phytocol-ST ini. Dalam masa 2 bulan sahaja, beliau telah berjaya menurunkan kadar kolesterol beliau sebanyak 22%! Wowww! Dan beliau sanggup menghentikan pengambilan supplemen Shaklee yg lain, semata-mata untuk membuktikan keberkesanan Phytocol-ST ni.. Malah beliau makan seharian dengan tak mengambil kira tahap kesihatan diet seimbang pun..






Jadi, jom turunkan paras kolesterol kita sebelum terlambat! Jangan tunggu sampai salur jantung kita 'tersumbat' dan stroke datang menyerang baru nak bertindak! Itu sudah terlambat!
HARGA RETAIL: RM197 sebotol Kuantiti: 120biji Tahan selama1 bulan

Bertindaklah hari ini secara semula jadi dengan Phytocol-ST.


"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FB DAN TELEGRAM" 

 

- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 - Untuk sebarang pertanyaan/maklumat lanjut, sila hubungi:-
 Nor Azimah binti Deraman 
SID: 1069185 
 012-3925240 
https://www.facebook.com/znzHealthcare 
 mia_idora2000@yahoo.com

 COD AREA KOTA MARUDU, PITAS

Fully Design By izza sakura