Sunday, October 12, 2014

Air Bersih Dan Selamat Dengan Water Pitcher Shaklee

Assalaamualaikum dan salam 1 malaysia...

Kali ni nak citer pasal air...yer laa bukan nak merungut...tapi bila dah hampir seminggu tak ada air paip...tension jugak kan...bila dah ada air plak...buka jer paip...naaah kuar air warna coklat...macam mana nak basuh baju klau air paip pon macam teh pin atau milo pin...huhuuhuhu...takkan laa nak masak guna air tu kan...nak minum apatah lagi....tak sanggup teman nak minum air rupa gitu...

Macam-macam risiko plak tu kalau minum air yang tercemar. Sekarang ini, macam-macam jenis dan jenama penapis air..tinggal kita jer kena bijak memilih nak guna yang mana satu..

Untuk pengetahuan anda semua, Shaklee juga ada penapis air iaitu GET CLEAN WATER PITCHER

Bila sebut penapis air...biasa yer kita bayangkan yang besar dan di sambungkan dengan paip singki..tapi ia sangat berlainan dengan Water Pitcher Shaklee. Ia tidak perlu di sambungkan ke paip singki, ringan dan mudah di bawa dan diletak di mana-mana sahaja yang perlu.
Get Clean® Water merupakan sistem penuras jag air pertama yang menggunakan blok-karbon yang boleh diisi semula. Jadi, kuranglah botol plastik yang perlu dibuang. Ia juga berupaya menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan.

Kelebihan Penapis Air Shaklee

Ini kelebihan penapis air Shaklee :

  1. Ringan, mudah dibawa ke mana-mana sahaja.
  2. Cara pemasangannya ringkas. Boleh jer pasang sendiri  di rumah berdasarkan manual yang diberi. Tak perlu nak pasang kat paip singki. Jimat masa dan tenaga....jimat memang jimat..
  3. Tidak perlu penyelenggaraan untuk membersihkan 'filter'. Cukup 303 liter atau 80 gelen, filter hanya perlu ditukar kepada 'filter' yang baru. Filter ni tak mahal pun harganya, harga memang sangat mampu milik.
  4. Rasa airnya sangat segar dan air yang ditapis oleh penapis comel ini jugak sangat jernih.
  5. Sangat mudah digunakan. Hanya tuangkan air ke dalam jag, apabila selesai ditapis, kemudian bolehlah air tersebut diminum..rasa air pon lebih sedap. 
  6. Yang  paling best harganya mmg mampu milik berbanding dengan penapis air yang lain. Hanya rm470 termasuk postage. Rugi kalau tak memilikinya di rumah anda.


Jadi..klau anda pening nak memilih penapis air yang mana satu...apa kata anda cuba GET CLEAN WATER PITCHER ini...anda pasti akan berpuas hati...Jangan segan silu ..hubungi saya untuk dapatkannya hari ini...


- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
 - Untuk sebarang pertanyaan/maklumat lanjut, sila hubungi:- Nor Azimah binti Deraman 
SID: 1069185
 Call/whatsapp/sms : 012-3925240 
Fanpage : https://www.facebook.com/znzHealthcare
 emel: mia_idora2000@yahoo.com
Fully Design By izza sakura