Saturday, October 11, 2014

ESP Shaklee Penawar Gastrik

Assalaamualaikum w.b.t...dan selamat berhujung minggu..

 Alhamdulillah....dah makin ramai orang yg jatuh cinta pandang pertama dengan ESP Shaklee ni...Lebih2 lagi bulan ni promosi ESP...apalagi....ramai yg tak nak lepaskan peluang keemasan ni...


Seperti kita sedia maklum, orang yang ada gastrik ni kena disiplin bab2 makan. Contohnya kalau biasa dia sarapan pukul 8.00 pagi, maka kena sarapan waktu tersebut..kalau biasa lunch pukul 1.00 petang, maka kalau pukul 3.00 petang tak lunch lagi ...alamat yer gastrik terus menyerang....rasa mual-mual, nak pitam, pedih ulu hati dan rasa nak pitam....bahagian kaki harus dijaga sebab angin paling senang masuk dari bahagian kaki. So kalau rasa kaki sudah mula sejuk-sejuk tu pakai la stokin. 

Oh ya,bila gastrik melanda sebaiknya sapu minyak angin dekat bahagian perut dan kaki untuk melegakan kesenakan perut,buat perut rasa panas dan membuang angin dalam perut. Kadang-kadang gastrik ni disebabkan oleh angin juga tau. Seperti yang kita ketahui penyakit dan kesembuhan dari penyakit tu semua dengan izin Allah,so selain mengamalkan petua ni kita berdoa la juga minta kesembuhan. pernah ke anda mengalami gastrik??...Antara salah satu produk Shaklee yang dapat membantu mengatasi masalah gastrik ialah ESP Shaklee.




Untuk mengetahui Set Lengkap Shaklee Untuk Gastrik, Sila klik DI SINI

 ESP membekalkan protien yang diperbuat dari kacang soya yang memang diketahui umum sebagai tumbuhan yang tinggi sifat alkalinya. Oleh itu, ia sangat berguna untuk meneutralkan semula keasidan dalam perut yang merupakan punca utama gastrik. Ia juga membantu membina semula sel-sel yang baru bagi menggantikan sel-sel yang telah lemah dan rosak.

 

Berikut adalah Testimoni ESP untuk Gastrik:-




Petua yang harus di elak ketika gastrik:-


1.Elakkan minum air sejuk ketika gastrik. Sebab wap sejuk itu boleh menyebabkan angin yang mana perut akan menjadi senak dan sukar bernafas.

2. Elakkan makan makanan yang berminyak dan berlemak.

3. Cuba elakkan mandi dengan air yang terlampau sejuk dan mandi terlalu lama.

ok..itu sahaja yang dapat saya kongsikan untuk entri kali ini...psssss!!..saper2 nak ESP tu jom cepat2 pm saya...lagi satu jangan lupa bulan ni PROMOSI ESP BUY 6 FREE 1..anda juga layak untuk KEAHLIAN PERCUMA..

- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. 

- Untuk sebarang pertanyaan/maklumat lanjut, sila hubungi:-
 Nor Azimah binti Deraman
 SID: 1069185
 Call/whatsapp/sms : 012-3925240
 Fanpage : https://www.facebook.com/znzHealthcare
 emel: mia_idora2000@yahoo.com
Fully Design By izza sakura