Friday, October 17, 2014

Pengedar Sah Shaklee Seluruh Malaysia | Pengedar Shaklee Pitas, Sabah



Assalamualaikum.. dan salam sejahtera.

Adakah anda masih tercari-cari Pengedar Sah Shaklee daerah Pitas, Kota Marudu?? 

Saya Nor Azimah binti Deraman adalah pengedar sah Shaklee Pitas, Kota Marudu dan seluruh Malaysia yang bernombor ID 1069185. Saya juga COD ke kawasan Kota Marudu iaitu Pitas, Pinggan-Pinggan, Tandek dan kawasan yang sewaktu dengannya.


Kepada peminat atau pengguna tegar Shaklee yang ingin mendapatkan terus produk Shaklee, bolehlah dapatkan daripada saya dengan cepat kerana stok InsyaAllah sentiasa ada untuk pelanggan saya yang eksklusif. Apa yang best sememangnya kos postage adalah PERCUMA.


Jadi kepada anda semua yang tinggal di kawasan Kota Marudu , Pitas, Pinggan-Pinggan dan kawasan yang sewaktu dengannya bolehlah menghubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee dengan kadar yang segera. Anda juga boleh datang di rumah atau jumpa saya di mana-mana sahaja. Jadi,jangan segan silu untuk pm/contact saya untuk COD produk Shaklee terus kepada anda. Sms/wassap ke 012-3925240 sekarang...


Selain itu, apa yang istimewa bila anda menjadi pelanggan setia saya? Anda akan dapat konsultansi secara percuma dan juga cara makan yang berkesan!! Jangan lepaskan peluang ini. Hanya untuk pelangan saya sahaja!!


Pengedar Sah Shaklee Pitas,Kota Marudu


  "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FB DAN TELEGRAM"

- Untuk sebarang pertanyaan/maklumat lanjut, sila hubungi:- 
 Nor Azimah binti Deraman 
SID: 1069185 Call/whatsapp/sms : 012-3925240 
Fanpage : https://www.facebook.com/znzHealthcare
 emel: mia_idora2000@yahoo.com
Fully Design By izza sakura