Thursday, October 16, 2014

Chewable Vita-C || Vitamin Terbaik Untuk Kanak-Kanak




Sesetengah kanak-kanak amat sukar untuk diberi vitamin ataupun sebarang ubat. Kadang-kadang ibubapa membeli bermacam-macam jenis vitamin supaya anak mereka dapat membesar dengan sihat dan cegas. Tetapi apabila diberi kepada anak2, kadang2 tak sampai separuh botol pon mereka dah tak nak telan atau makan. Chewable Vita-C adalah penyelesaian kepada masalah tersebut. 

Ini kerana Chewable Vita-C amat mudah di makan, dikunyah ataupun dikemam. Chewable Vita-C Selamat dari Shaklee ini tiada tambahan perasa tiruan, pemanis, bahan pewarna atau pengawet. Selain itu, ia amat sesuai untuk kanak-kanak dari 4 tahun dan ke atas.Rasanya yang sedap menyebabkan kanak-kanak amat menyukainya. Kalau anak2 saya...terpaksa sorokkan botol tu...kalau dibiarkan habis satu botol sehari...hiihihihi.



Badan kita mampu untuk melakukan banyak perkara tetapi badan tidak dapat menghasilkan dan menyimpan Vitamin C. Vitamin C Chewable Shaklee diperkayakan dengan Bioflavonoids dan Rose Hips untuk membantu meningkatkan lagi fungsi Vitamin C dan mengelakkan pengoksidaan Vitamin C dalam badan.

Dengan mengunyah Vitamin C Chewable, air liur membantu memecahkan Vitamin C. Membolehkan ianya diserap sebaik saja sampai ke usus kecil. Malah, kajian menunjukkan pengambilan atau pengunyahan Vitamin C setiap hari membolehkan Vitamin C diserap dengan lebih berkesan.


Chewable Vita-C juga dapat menguatkan fungsi Imunisasi. Tubuh badan anda boleh melakukan banyak perkara, tetapi ia tidak boleh membuat atau menyimpan vitamin C.


Sekarang jom kita tengok apakah keistimewaan ataupun kebaikan ChewableVita-C


Keistimewaan dan manfaat Chewable Vita -C


  •  Satu biji chewable vita c bersamaan setengah biji oren aitu bersamaan 100 gram

  •  Tidak mengandungi sebarang pewarna, perasa dan pengawet tambahan

  •   Membantu memelihara kandungan antioksida dalam badan

  •  Meningkatkan sistem imun badan

  •  Menguatkan tulang dan gigi Tablet yer lebih kecil dan mudah di kemam, dikunyah atau ditelan 
  • Membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan
  • Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging 
  • Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi serta juga struktur am tubuh badan

- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FB DAN TELEGRAM"


 - Untuk sebarang pertanyaan/maklumat lanjut, sila hubungi:-
 Nor Azimah binti Deraman 
SID: 1069185
 Call/whatsapp/sms : 012-3925240 
Fanpage : https://www.facebook.com/znzHealthcare
 emel: mia_idora2000@yahoo.com
Fully Design By izza sakura