Thursday, October 30, 2014

ALFAFA COMPLEX BFF SETIAP WANITA

Alfafa sebenarnya sangat sinonim dengan wanita. Kenapa saya kata begitu? Yerlaa...alfafa ni kan merupakan tumbuhan yang mempunyai 1001 khasiat dan fungsinya. Ianya boleh dikatakan sebagai teman setia setiap wanita atau kawan rapat kepada kaum hawa. Apa taknya...macam2 khasiat alfafa untuk wanita. Klau tak percaya tanyalah kepada wanita2 di luar sana yang telah consume alfafa. Dari peringkat remaja sampai kepada dewasa.


Alfafa Complex boleh dikatakan sebagai kacip fatimah moden. Haaa bila sebut pasal kacip fatimah ni..paham2 jer laaa...yang longgar2 tu...jadi semakin ketat uolls!!woow...hebatkan...ini kerana alfafa mengandungi phytoestrogens yang bertindak sebagai kacip fatimah. Maka secara tidak langsung dapat membantu dalam hubungan suami isteri. Suami akan bertambah-tambah sayang...confirm tak lain u....hihi

Jika terdapat masalah arlegik dan ekzema, memang elok sangat2 ambil alfafa. Selain daripada itu juga, alfafa menjadi peneman setia untuk remaja yang mengalami masalah keputihan dan memberi kelegaan semasa datang haid. Kebiasaan, ramai remaja yang mengalami masalah senggugut. Saya masih ingat ketika saya pada zaman2 study dulu...memang mengalami maslah senggugut yang teruk. Sampai nak pergi kelas pon xlarat. Tapi time tu belum lagi ada jodoh dengan Shaklee ni...so takde laa consume alfafa...rugi plak rasanya...huhuhu


Bagi wanita yang lepas bersalin, alfafa membantu dalam memulihkan urat selepas bersalin. Kan setiap lepas bersalin beribu urat2 badan wanita putus. Jadi urat2 yang putus tersebut perlulah dipulihkan balik...Badan nak pakai lama u...Jangan duk biar gitu jer tau..Bagi ibu2 yang menyusukan anak pula, alfafa membantu para ibu memperbanyakkan susu (milk booster)..best kan..dapat berganda2 kebaikan dengan alfafa. Semasa dalam pantang, alfafa membantu sistem percernaan yang mana ianya melegakan masalah sembelit. Yang pasti, bila consume alfafa kenalah minum air yang banyak. Bagi ibu2 yang menyusukan anak, ia menyebabkan payudara menjadi kendur. Untuk mengatasi masalah ini, alfafa dapat membantu menegangkan payudara anda. Ia juga merawat masalah kencing kotor di kalangan ibu2.

Haaaa...memang patut pun alfafa jadi BFF kepada wanita kan...Lagipun harga ALFAFA COMPLEX yang berpatutan. Lupa plak..lagi satu khasiat alfafa adalah pelengkap kepada SET SLIM. Sebab itu ia merupakan satu produk yang mesra pengguna. Jadi tak rugilah sebenarnya kalau setiap rumah ada alfafa nie...memang sangat2 berbaloi...Apa tunggu2 lagi...dapatkan peneman setia anda sekarang...Hubungi saya untuk pembelian dan konsultasi PERCUMA alfafa.



"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FB DAN TELEGRAM" 

 - Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. 

- Untuk sebarang pertanyaan/maklumat lanjut, sila hubungi:-
 Nor Azimah binti Deraman 
SID: 1069185 
 012-3925240 
 https://www.facebook.com/znzHealthcare
 mia_idora2000@yahoo.com 

 COD AREA KOTA MARUDU, PITAS

Fully Design By izza sakura