Sunday, July 13, 2014

Cara Nak Daftar Ahli Shaklee


CARA NAK JOIN AHLI SHAKLEE | KELEBIHAN DAFTAR AHLI SHAKLEE

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua..
.

Pada masa sekarang rata-rata ramai yang join bisnes online....Apa yang best sangat dengan bisnes online ni..hihhi...Sebenarnya tak terfikir pon pada mulanya untuk saya join bisnes Shaklee ni...Sana sini orang duk bercerita pasal Shaklee ni ...ramai yang berminat untuk daftar ahli shaklee samada utk makan sendiri atau untuk buat side income bisness. So mesti anda pon berminat dan tertanya-tanya macam mana nak join ahli Shaklee ni??


ok..utk join ahli Shaklee ada 2 cara:-

1. Dengan hanya membayar yuran keahlian sebanyak RM 68.90 (termasuk GST) (+postage RM10.60 utk semenanjung/RM21.30 utk sabah&sarawak)

Yuran pendaftaran untuk keahlian shaklee adalah rm68.90 +postage rm10.60 utk Semenanjung). Untuk keahlian Sabah / Sarawak pula rm68.90+postage rm21.30.
 Dengan yuran ini...anda akan dapat Kit Keahlian Shaklee yang mengandungi katalog produk, product guide dan sistem bisnes Shaklee.




2. Buat pembelian sebanyak 200 UV (bersamaan RM650++) dan secara automatik anda layak mendapat keahlian Shaklee PERCUMA. Dan anda juga layak untuk mendapat bonus tunai sebanyak RM35++.


KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE 

 

 

1. sebagai Pengguna Produk (Distributor)


 Anda akan mendapat penjimatan ke atas setiap belian produk melebihi 20% dari harga retail. Anda juga dapat mengumpul point belian setiap bulan. Bonus belian akan dibayar kepada anda setiap 15hb pada bulan berikutnya. lebih banyak belian yang anda buat, maka lebih tinggi cash reward yang anda akan dapat...untungkan!!


2. Anda juga berpeluang untuk mendapat ganjaran yang lebih hebat iaitu:-



  • Cash Bonus - bonus prestasi, bonus kepimpinan, Insentif Coordinator.
  • Car Bonus 
  • Convention - percutian dalam negara, percutian antarabangsa / mengerjakan umrah.


Berminat untuk menjana pendapatan bersama kami??Sila klik link di bawah:-





- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - Untuk sebarang pertanyaan/maklumat lanjut, sila hubungi:- 

Nor Azimah binti Deraman 
SID: 1069185 Call/whatsapp/sms : 012-3925240 
Fanpage : https://www.facebook.com/znzHealthcare
 emel: mia_idora2000@yahoo.com
Fully Design By izza sakura