Wednesday, June 4, 2014

KEAHLIAN PERCUMA DENGAN BELIAN VITA E SHAKLEE


 Assalam n morning uolsss....
          Sedar tak sedar dah pon masuk bulan Jun...so bulan ni boleh senyum2..eh2 kenapa plak...sebab bulan ni promo vitamin cinta ...Hah?...apa tuu?? Vitamin cinta adalah vita-E shaklee....alaaahai..buat suspend jer laaaa...
          Nak tau kenapa vitamin E shaklee ni best....selain bleh dapat kulit yg cantik..ia juga vitamin pengikat kasih sayang suami isteri...haaaa hebat tu....Bulan ni plak promo buy 6 free1...dapat lagi keahlian percuma...so saper2 yang nak join ahli secara percuma...jom grab cepat2 promo vita E buy 6 free 1...dapat lagi cash back bonus rm30++.

wooow!!! Best yer....
HARGA PASTI MEMUKAU ANDA TAU SEBAB SATU BOTOL NI BOLEH TAHAN SAMPAI 4 BULAN TAU ...BUKAN SEBULAN...BUKAN 2 BULAN....


 Ada Apa Dengan Vita E Complex

Vitamin E Shaklee terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate selain lengkap dengan Selenium [as selenium yeast].
Vitamin E sahaja tidak sempurna tanpa selenium. Pengambilan vitamin E perlulah lengkap dengan selenium untuk mendapat kesan pengambilan yang optimum manakala tanpa selenium ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.

Sekiranya anda pengamal vitamin E selain jenama Shaklee, pastikan juga anda membeli vitamin selenium supaya vitamin E anda dapat berfungsi dengan lebih baik.

Sama seperti Vitamin A, kita tidak boleh mengambil Vitamin A berlebihan kerana ia boleh mengakibatkan toksik kepada badan melainkan kita mengambil vitamin Pro- Vitamin A seperti Beta Carotene yang mana ia hanya akan ditukar kepada vitamin A bila diperlukan saja.

Makanlah vitamin E bersumber semulajadi dan ini boleh dilihat pada label botol vitamin anda sama ada ia 'd' atau 'l'.
Bagi yang bertulis pada label dengan 'd' ini bermakna ia adalah sumber asli. Manakala 'l' adalah sumber tiruan atau sumber kimia.

Mengapa perlu memilih sumber asli? Supaya lebih mudah diserap oleh badan berbanding sumber tiruan atau sumber kimia kerana jika tidak dapat diserap oleh badan , ini akan menyebabkan toksik kemudan hari dan penyebab kepada wujudnya abnormal sel dalam badan.

Jom tengok kebaikan vitamin E Shaklee


  • Awet muda
  • Membaiki peredaran darah, memperbaiki tisu, rawatan PMS
  • Mengurangkan parut
  • Meningkatkan kesuburan untuk lelaki & juga wanita
  • Kulit dan rambut sihat, cantik & lebat
  • Merawat masalah keintiman
  • Merawat masalah seksual lelaki
  • Vitamin E juga boleh dijadikan sebagai masker semulajadi
And yg best vitamin e ni dah ditambah dgn GRAPE SEED EXTRACT yg menambahkan lagi khasiatnya dan tahap powernya berbanding yg dulu.

Teruja untuk dapatkan Vita E Shaklee...cepat2 pm saya yer....

- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 - Untuk sebarang pertanyaan/maklumat lanjut, sila hubungi:- 
 Nor Azimah binti Deraman 
SID: 1069185
 Call/whatsapp/sms : 012-3925240 
Fanpage : https://www.facebook.com/znzHealthcare 
emel: mia_idora2000@yahoo.com
Fully Design By izza sakura