Sunday, May 4, 2014

MENYESAL SUNGGUH JOIN SHAKLEE...

 Menyesal sungguh join Shaklee

 


Aduuuuh….kata orang tua2…sesal dulu pendapatan..sesal kemudian dah x berguna…..tapi bila difikir2kan memang yer laaa….memang betul laaaa…x pernah rasa sangat menyesal mcm ni…

Jauh disudut hati sgt2 menyesal  join Shaklee niii!!!Nak tau kenapa???


Sebab….aku baru mengenali  Shaklee ni  Jun 2013…masa tu aku xjoin lagi ahli Shaklee…bila tengok iklan kt fb…terus rasa nak try beli produk…ingat lagi…time tu aku order online…beli MEALSHAKES…naaah…MENYESAL sungguh beli  mealshakes…time tu anak2 xde selera makan langsung…..panggil makan nasi terus lari masuk bilik..mcm nampak hantu….hahahha…tp bila aku bagi mealshakes ni terus anak2 ada selera makan…. 2 minggu consume mealshakes…anak dah mula berselera mkn…antibody pon kuat…klau dulu slalu jer demam2 n batuk…sungguh menyesal sbb dipertemukan dgn produk Shaklee nie…suka sgt2 uolls….lepas abis satu canister..beli lagi satu…sebab puas ati punya pasal laaaa ..dan yang paling penting produk ni dah di sahkan HALAL oleh JAKIM…berat badan anak pun bertambah…xlarat nak dukung…ikikiki..ummi dia nie kecik jerr…ouucchhh!!!...tu sbb utama aku menyesal tuuuu…



Ok..bila dah consume Mealshakes kat anak2…baru aku terlintas nak join ahli Shaklee…lagilaaa menyesal selagi lagi…yer laa dlm Oktober 2013 baru….sedih sgt2…sbb kalau laa aku join awal2 xlaa rasa menyesal mcm nii…xsangka plak banyak benefit yer..join Shaklee ni…yang pertama aku nampak..Shaklee ni x mcm MLM yg lain2 tuu…bila aku dapat bonus 3 angka…menyesal sgt2…sbb knaper org lain bleh dpt 4, 5 angka dlm sebulan…saper nak bagi free2  je kan duit sebanyak tuuu…jangan terkejut plak bila dengar ada yg dapat income satu juta sebulan….wooww!!! Atas usaha masing2…man jadda wajada…rezeki mana datang bergolekkan….betul tak…xkan duduk goyang kaki bleh dapat byk tuu kan…huhuhu…sedih  coz lambat kenal Shaklee….




Mungkin aku sudah dijodohkan bertemu dengan leader Shaklee yg awesome n mantooop gituu…keluarga group Shaklee yg begitu hebat n happening..syukur Alhamdulillah atas jalinan ukhwah itu..walaupon xpenah bersua muka…namun segala masalah dapat dibincang bersama….dan sangat bersyukur bila hanya bermodalkan rm85..(sbb daftar ahli kt Sabah..klau semenanjung RM75) utk daftar ahli sekali seumur hidup….memang berbaloi..Menyesal sungguh buang duit rm85 tu…tp xsangka plak dapat pulangan yg berganda2…bukan skim cepat kaya yer uollsss…..

Jadi cukuplaa hanya aku jer yg menyesal…anda pulak bagaimana?? Usah kata tunggu dulu laa…tengoklaa mcm mana…naaah..ragu2 lg tu…padahal peluang keemasan dah ada depan mata…aku pasti anda tidak akan menyesal utk join Shaklee…

Kedua, aku cukup menyesal kalau lepas ni tak dapat tiket free mengerjakan Umrah .Kalau lah join awal hari tu, tahun lepas dah boleh dapat dah tiket Umrah ni..Takpe akan ku buktikan lepas ni taknak menyesal utk kali kedua…aku mesti  dapatkan tiket Umrah untuk Suami, mak dan ayah..satu2 impian aku sejak dulu lagi tuuu…InsyaAllah…Semoga Allah permudahkan niat suciku ini….amiiin..

Di sini aku bg sedikit hint tentang kebaikan join Shaklee..so renung2kan laaa…banyak lagi sebenar yer...


Kebaikan Jadi Ahli Shaklee:-


  • ·         modal yg rendah (rm75 smnjung dan rm85 sbh/srwak)

  • ·         produk ini telah bertapak lebih drpd 50 thn

  • ·         peluang jd wahm(Work At Home Mother)
  •           Yang penting dijamin HALAL

·          

Ini terbukti sbb dah ramai yg terpaksa berhenti kerja….haahh!!!jangan fikir yg bukan2…sbb diorg dah dpt financial freedom…anak2 pon terjaga…en somi pon bleh senyum sampai ke telinga….



Jadi apa tunggu-tunggu lagi..bila peluang dah ada depan mata..macam2 perkara negetif difikirkan…so buang jauh-jauh…sertai kami utk jana pendapatan anda…nak tulis entry panjang2 nanti korang ckp aku merapu plak…hiihihi…
jadi macam mana nak JOIN AHLI...KLIK DI SINI
 


- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - Untuk sebarang pertanyaan/maklumat lanjut, sila hubungi:- 
 Nor Azimah binti Deraman 
SID: 1069185 
 Call/whatsapp/sms : 012-3925240
 Fanpage : https://www.facebook.com/znzHealthcare 
emel: mia_idora2000@yahoo.com
Fully Design By izza sakura