Monday, May 5, 2014

LECITHIN

Kelebihan Lecithin Shaklee


Jom kita tengok aper dia LECITHIN nie sebenarnyer...Lecithin Shaklee adalah berasaskan soya. Soya merupakan sumber lecithin Shaklee paling kaya, paling best dan bebas kolestrol. Perlu diingat sistem badan kita tidak boleh menghasilkan lecithin dengan sendiri. Justeru itu kita disarankan untuk mengambil lecithin berasaskan soya ini untuk melancarkan pengurusan berat dan sistem badan kita.

Kebaikan Lecithin                                     

  1.  Lecithin Shaklee membantu mencegah penyakit yang berkaitan dengan lebihan lemak dalam badan, seperti darah tinggi, stroke, sakit jantung dan lain- lain. ini kerana lecithin bertindak sebagai pelarut lemak
  2.  Lecithin Shaklee ini berfungsi untuk memecahkan lemak dalam badan, dan jika diambil untuk mengurangkan berat badan, dan jika anda turut bersenam, lecithin mampu membakar lemak dengan lebih cepat.
  3.  Lecithin Shaklee juga berperanan dalam penyerapan zat- zat penting dari saluran darah ke seluruh sel badan kita.
  4.   Lecithin Shaklee membantu melindungi sel darah merah kita daripada serangan virus dan bakteria.
  5. Lecithin Shaklee sangat baik untuk meningkatkan daya ingatan kita. sebab itu lecithin dapat membantu mengelakkan  daripada penyakit seperti alzheimer.
  6. Lecithin Shaklee dapat membantu masalah insomnia. ianya sumber kepada hormon neurotransmitter yang membantu proses tidur.
  7. Lecithin Shaklee adalah asid lemak yang penting bagi paru- paru bagi mencairkan mukus dan melegakan irritation.
  8. Lecithin Shaklee membantu mencegah eczema, kerana ia adalah zat kecantikan (untuk kulit, rambut).
  9.   Lecithin Shaklee bertindak sebagai pelincir kepada sendi- sendi badan kita.
  10. Lecithin diperlukan dalam penghasilan hormon epinephrine yang diperlukan bagi mencegah simptom menopause dan PMS bagi golongan wanita.

     
    banyakkan kebaikkan Lecithin Shaklee ni?pastinya semua untuk kebaikan dan kesihatan tubuh badan kita. Pasal packaging pulak,1 botol mengandungi 180 kapsul(softgel),dengan harga (WE:RM 52.50/EM:RM 55.00).dan penggunaan dalam 2bulan.
- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - Untuk sebarang pertanyaan/maklumat lanjut, sila hubungi:- Nor Azimah binti Deraman 
SID: 1069185
 Call/whatsapp/sms : 012-3925240 
Fanpage : https://www.facebook.com/ZnzHealthcare
 emel: mia_idora2000@yahoo.com
Fully Design By izza sakura