Friday, May 2, 2014

HERBA-LEX


Kebaikan Herb Lax Shaklee



Herb-Lax Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas.Bagi menangani kesulitan membuang air besar,   Herb-Lax Shaklee yang lembut boleh membantu.
Herb Lax Shaklee ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa).  Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.
Herb Lax Shaklee ini juga tergolong dalam kategori julab yang lembut dan sesuai untuk kegunaan sekali sekala bagi meyingkirkan toksin dari usus.
Ia juga membantu usus kita lebih aktif untuk gerakan peristalsis.Peristalsis adalah pergerakan kembang kuncup otot secara beritma untuk menolak makanan sepanjang salur pencernaan. Gerakan peristalsis yang baik membantu proses perkumuhan kita berjalan dengan lebih lancar.

Kebaikan Herb-Lax Shaklee


  1.     Herb Lax Shaklee boleh mengempiskan perut.
  2.    Herb Lax Shaklee dapat memejalkan perut   Herb Lax Shaklee dapat membantu dalam pembersihan najis yang tersekat.
  3.   Herb Lax Shaklee membantu merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
  4.      Herb Lax Shaklee juga membantu masalah sembelit.
  5.   Dengan Herb Lax Shaklee,tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membentu masalah sembelit.
  6.   Selain itu,Herb Lax Shaklee juga dapat membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. sesuai di ambil seperti biasa atau dicampur dalam air panas, sebagai minuman teh herba

Siapakah yang perlu amalkan Herb Lax ?

1.        pengamal tegar ubat tahan sakit.
2. mereka yang ada masalah pembuangan,   perkumuhan kurang lancar dan sembelit
3.     mereka yang banyak jerawat
4.     pesakit gout
5.  mereka yang ingin membersihkan usus terutama sekali mereka yang baru berjinak2 dengan supplement

Kesimpulannya,Herb Lax Shaklee ini sesuai untuk membersih dalaman tubuh badan kita secara natural dengan herba dan baik juga diamalkan demi kesihatan sepanjang masa.

Mengenai packaging,1 botol mengandungi 120 capsul dengan harga     
WM:RM 52.50 dan EM:RM55.00 
dan penggunaan dalam masa 2bulan.

- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - Untuk sebarang pertanyaan/maklumat lanjut, sila hubungi:- Nor Azimah binti Deraman SID: 1069185 Call/whatsapp/sms : 012-3925240 Fanpage : https://www.facebook.com/ZnzHealthcare emel: mia_idora2000@yahoo.com
Fully Design By izza sakura