Sunday, May 4, 2014

ALFAFA


-Alfalfa merupakan tumbuhan yang sangat kaya dengan pelbagai nutrisi. Alfalfa telah digunakan oleh manusia sejak tahun 2500 tahun dan telah dikenalpasti sebagai makanan yang paling kaya dengan pelbagai nutrisi dan zat galian. Ia membekalkan nutrisi yang mana kebanyakkannya tidak terdapat di dalam buah-buahan atau sayur-sayuran yang lain. Kaya dengan protein, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia.


alfalfa shaklee

Apakah MANFAAT UTAMA Alfalfa Shaklee?

  1. Cuci hati, darah dan usus - ini adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.
  2. Melawan Alahan - memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan kulat air dengan berkesan.
  3. Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut - memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.
  4. Singkir lemak & kolestrol - kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak, kurangkan kolestrol. mencegah penyakit jangtung, strok dan darah tinggi. Alfalfa mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol.
  5. Melawan tumor - memperbaiki sel-sel kanser dan membuang tumor
  6. Cegah/Rawat Arthritis - melegakan sakit artritis dan kesakitan.
Bau badan
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - Untuk sebarang pertanyaan/maklumat lanjut, sila hubungi:- 
Nor Azimah binti Deraman 
SID: 1069185
 Call/whatsapp/sms : 012-3925240 
Fanpage : https://www.facebook.com/znzHealthcare
 emel: mia_idora2000@yahoo.com
Fully Design By izza sakura