Wednesday, December 23, 2015

Tips Memilih Kolagen Yang Terbaik


Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia..
Apa khabar korang semua di luar sana. Diharap semuanya sihat-sihat semua yer...
Haaa hari ini hakak ingin bagi beberapa tips kecantikan untuk mak dara dan anak dara semua.
ok, tips arini adalah berkaitan dengan macam mana nak memilih kolagen yang terbaik untuk kita. Di pasaran sekarang, kita tak tahu yang mana satu nak pilih. Banyak sangat kan jenis-jenis kolagen. 

Faktor utama korang ambil kolagen adalah semestinya nak kulit muka nampak flawless gitu kan..Jadi di sini akak nak bagi tips dan cara nak memilih kolagen di pasaran.



Tips Memilih Kolagen Yang Terbaik Untuk Anda


1. Lebih baik pilih dalam bentuk makanan atau cecair daripada disuntik. Ini memastikan sintesis enzim mengoptimumkan serapam ke dalam tubuh. Suntik-suntik nie guren plak kan...

2. Pilih size kolagen sekurang-kurangnya 1000 dalton dan ke bawah. Microfine size membantu penyerapan yang baik kerana size ini paling optimum diserap sel. Maka setiap kolagen yang diambil, 100% diserap dan memberi kesan yang lebih cepat.

3. Pastikan kolagen anda mempunyai antioksidaan yang tinggi untuk mengurangkan kesan pra-penuaan.

4. Pastikan kolagen anda mempunyai elemen Vitamin B Complex untuk membantu sintesis atau pembentukan kolagen dari tubuh kita sendiri.

5. Kolagen yang anda ambil mempunyai kandungan glucosamine untuk kesihatan sendi.

6. Pastikan kolagen anda mempunyai bahan yang merangsang pembentukan asid hyaluronic yang memberi kesan kulit lebih tegang kerana ia berfungsi mengikat kolagen dengan serat yang elastin.

7. Pastikan kolagen anda mempunyai emolient yang unggul dan boleh mengunci kelembapan yang berpanjangan.

8. Pastikan ia selamat dan tidak bertoksin!!

Shaklee Collagen Powder memenuhi kriteria pemilihan kolagen yang baik dan selamat. So, apa tunggu lagi??   Jom amalkan Shaklee Collagen Powder anda hari ini !!!


Kelebihan dan Kebaikan Shaklee Collagen Powder

Keunikan Collagen Shaklee ialah ia bertindak dalam tiga cara. Tidak seperti kolagen yang lain yang hanya tertumpu untuk keanjalan sahaja. Tiga cara yang dimaksudkan tadi ialah :-
  • Keanjalan
  • Penghidratan
  • Antioksidan
Jika amalkan betul betul, hasilnya memang lumayan! Anda akan perasan perubahan pada tekstur kulit. Yang paling nampak pada muka lah kan. Ini antara testimoni pengguna yang telah amalkan Shaklee Collagen Powder.
Nampakkan sebelumnya ada pigmentasi, kulit kusam dan nampak kasar. Tapi selepas itu tona kulit lebih sekata, lebih gebu dan halus! Bintik bintik hitam pun sudah tiada lagi. 

Jika anda berminat untuk amalkan kolagen yang selamat dan semulajadi, boleh laa pm/wasap ke 012 3925240. 


"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FB DAN TELEGRAM"

 - Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 - Untuk sebarang pertanyaan/maklumat lanjut, sila hubungi:-
 Nor Azimah binti Deraman
 SID: 1069185
 Call/whatsapp/sms : 012-3925240 
ig: @mia_idora
Fanpage : https://www.facebook.com/znzHealthcare
 emel: mia_idora2000@yahoo.com
 COD AREA KOTA MARUDU, PITAS
Fully Design By izza sakura